Hehe comelnye dia tdo... Darwish tdo buas sangat kadang2 nak jatuh dari bouncher. Isk3

33 Comments

  1. Comelnye darwish tido...
    bape hari dah ni?

    ReplyDelete
  2. Ya Allah,comelnyaaaa anak kak Dni :) Gerammm sgttt tgk.comelssss :))

    ReplyDelete
  3. sekarang 'nak jatuh' dni sedar kan, akan datang 'dah jatuh' baru dni sedar bila dia nangis..... gitulah gambaran buasnya nanti... hehe

    so, kena jaga2 yerk dni...

    ReplyDelete
  4. Hai darwisy.. ha dah besar dia yer...

    ReplyDelete
  5. Tahniah. Lama tak singgah sini rupanya dah selamat dapat anak teruna.

    ReplyDelete
  6. alolo... tomey2.. ^_^ ganas sungguh cara dia tdo..

    ReplyDelete
  7. dni dah bersalin ek..aduh..busy smpi lame tak singgah...congratssssssssss...comey!

    ReplyDelete
  8. alolo... baik2 darwisy, jgn sampai tergolek! tido buas pun maintain comeyyy~

    ReplyDelete
  9. alo lor..kiut jek. brp bulan nih

    salam kenal ye..

    ReplyDelete
  10. muka sama betul dengan ibu..! memang anak ibu ni

    ReplyDelete
  11. dia mimpi papa dia.hehehe..mimpi na gusti2 dgn papa..tu yg aktif tu.hehehe

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.