19 June 2014

Kereta baru Darwish




Assalamualaikum

hai korang! dah bangun tido? haha... yang tengah baca ni mestilah dah bangun tido kan. pi get ready solat subuh lekaihhh. kat Miri ni dah lama masuk waktu subuh. dekat jam 5pagi lagi subuh kat sini. terkulat-kulat nak bangun subuh kalau tak biasa. bila dah biasa, kat semenanjung pun jadi nak bangun awal. hehe... 






ni nak bercerita mengenai kesukaan anak teruna dini. dia suka sangat dengan mainan kereta dan bas. lori traktor pun ada cuma yang paaaling dia suka adalah kereta dan bas terutamanya kereta kecil-kecil. siap bawak pegi ke mana sahaja tak kira masa. tido pun boleh peluk mainan dia.







terbaru, kereta ni yang dibeli papa darwish. jadi macam penggemar kumpul koleksi kereta dah pula.






bangun tido terus cari kereta dia







hehe... Alhamdulillah anak mama hepi dengan mainan dia. semalam ada beli mainan bas baru untuk darwish. later dni stori eyyy... saja nak abadikan kenangan-kenangan mainan darwish dalam blog mama. nanti darwish dah besar darwish boleh tengok cerita-cerita dia kat sini :') love you sayang!

3 comments:

  1. assalamualaikum dini..lama tak jejak kat sini hehehee, sbb slalu tgk kat IG je
    hai darwish..omey nye dia..pinjam kete tu bleh hehehe

    ReplyDelete
  2. smart a kete dia .. org pon tgh mencarik keta utk thaqif hehehe blom dpt2 lg y bkenan hahaha

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.