03 August 2019

Beautea by Safi | Rangkaian pencuci wajah terbaharu dari Safi




Assalamualaikum, hai semua ^____^

Ada nampak tak produk terbaharu daripada Safi? BEAUTEA by Safi. Ianya merupakan rangkaian pencuci wajah yang diformulasi daripada ekstrak teh premium dan bebas alkohol, paraben, SLS/SLES, dan silikon. 






White Tea & Damask Rose merupakan pencuci wajah yang sesuai untuk mereka yang mempunyai kulit jenis normal-kering. Ia mampu mengurangkan/mengecilkan pori wajah dengan efektif. Pencuci wajah ini jenus gel, berharuman teh + bunga ros yang segar.





Apricot Tea pula merupakan skrub pencuci wajah yang diperkaya dengan biji skrub yang mampu membuang sel kulit mati dengan berkesan. disamping itu juga, skrub ini dapat membersihkan liang pori yang tersumbat. Jadi, kulit wajah kita akan jadi berseri dan warna kulit akan lebih sekata.



Green Tea & Neem sangat sesuai untuk mereka yang mempunyai kulit jenis normal dan masalah kulit berjerawat. Ia mampu mengawal pengeluaran sebum terutamanya ketika stress dan kulit terdedah kepada pencemaran alam sekitar.



Black Tea & Black Orchid pula pencuci wajah jenis gel yang mampu menyingkirkan kotoran pada kulit yang sensitif. Rumusan ini berkesan dalam mencegah kulit daripada penuaan.







 Dni pilih Apricot Tea dan juga White Tea & Damask Rose sebab kulit dni jenis kering. Setelah mencuba keduanya, dni rasa sangat best. Boleh bagi 5 bintang. Sebab apa?





  • tekstur skrub yang best. Dapat Rasa skrub ni mencuci dengan berkesan.
  • bau kedua-duanya sangat harum. Semerbak bila kita mencuci. Selesa!
  • dengan pek 150g, boleh tahan untuk penggunaan sehingga 2bulan - jimat
  • rasa lembap pada kulit. efektif.
  • harga juga berpatuttan.



Jadi, bagi kawan-kawan yang nak mencuba pencuci wajah ni boleh layari laman web Watsons http://bit.ly/2JTItHO  atau boleh terus walk in ke Watson untuk dapatkanya. Harga RM23.90 sebelum diskaun. Kalau ada diskaun, lebih kurang RM18.++ tau. So, pandai-pandai korang cari bila ada sale ya. Hehehe...






Maklumat lanjut: Layari laman web rasmi Safi Malaysia


Facebook



#BeauteabySAFI  #premiumteacleansers #safibeautea #safimy #S
afiMalaysia #safi #rm #rushmedia #ilhamdinidotcom #lifestyleblogger #dinireview


1 comment:

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.