15 July 2014

Baju Raya from my online store | Amy Ardini Collection




Assalamualaikum


haaaa... bab baju raya korang dah setel belum? dni punya baju raya Alhamdulillah yang lain dah setel cuma yang tak setel lagi baju raya pertama. dni tempah baju raya sedondon untuk baju kurung dni, baju melayu deen, dan juga baju melayu darwish. namun begitu, tailor tak siap-siapkan lagi sampai sekarang. seriously hampa. sampai naik hangin gak dni jadinya. hukhuk... mana taknya... 3minggu dah janji boleh siap tapi taraksiap juga. -___-"







raya kedua punya baju je lah yang sedondon gamaknya kalau baju tu tak siap juga. sedih laaa kita order dari awal mei tapi tak siapkan dalam tempoh yang dijanjikan. kang lewat pos tak sampai lak musim raya ni. poslaju pun busy nak beraya tak leh nak salahkan dia juga.






btw, baju kurung ni dari online store dni di Amy Ardini Collection. dni beli sedondon dengan kemeja burberry for men and boy untuk suami dan anakanda. bolehla feeling pakai baju sedondon gitu kan. hehehe... kalau berminat boleh ke online store dni untuk baju raya awesome 2014 ^__^

1 comment:

  1. kejap aja, dalam beberapa hari lagi kita akan menyambut raya, raya sedondon baru ada feel kan

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.