07 May 2019

Hari Guru SK Kampung Luak 2019

Assalamualaikum. Hai semua ^___^


Dni nak kongsikan warna-warni sambutan Hari Guru peringkat Sekolah Kebangsaan Kampung Luak.  Setahun, hanya sekali... gitewww. Haruslah abadikan kenangan di blog kesayaangan ni. Tahun 2019 sambutan hari guru yang dianjurkan oleh PIBG SKKL bertemakan "Orang Kampung". Meriah sungguh suasana dengan warna-warni gaya orang kampung pelbagai tradisi di Sarawak.


Warga pendidik SK Kampung Luak 2019


candid ;)

daku menyelit kat depan tu, hehe



Alhamdulillah majlis berlangsung dengan jayanya. Terima kasih kepada semua PIBG yang terlibat bersusah-payah dan meluangkan masa bersama kami warga pendidik di sana. Layanan tiptop. Walaupun daku cuma seorang guru kafa di sana, tapi tak ada layanan berat sebelah, semua sama rata. ^___^ rasa dihargai gitew. Di bawah ni antara gambar momen Hari Guru yang dapat dipotretkan.

bersama Ustazah Hasnita & diapit oleh ajk PIBG


 Bersama Ustazah Siti Fatimah

bersama Guru Kelas Darwish, Cikgu Jenifer Tamoh

bersama ahli kumpulan 1 ketika acara sukaneka (tidak kelihatan, Guru Besar berbaju melayu biru)



bersama cikgu-cikgu yang ayu di bawah pokok ^__^ Ustazah Zalwani, Ustazah Dayang Islawaty, Cikgu Thahirah, Ustazah Hajrah, Ustazah Hasnita & Ustazah Humi Hermilia


diapit oleh Ustazah Hasnita & Ustazah Humi Hermilia


Barisan pedidik guru kafa



senget pula gambar yang darwish ambilkan ni... bersama Ustazah Dayang Islawaty.


teman sejawat ;) bunga kat sisi kepala tu sebenarnya brooch sejak tahun 2011 lagi. dijaga rapi. sebab asalnya tempah bunga tu untuk dipakai ketika majlis kahwin. tapi tak jadi. ada sentimental value. hehe



okay, next entry nak cerita mengenai hari guru Darwish dan kawan-kawannya pula.

bye!

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.