15 May 2019

Program NAK UBAH HIDUP dengan Kuasai Potensi Diri, Kewangan dan Bisnes 2019


Korang masih tercari-cari potensi diri? 

Usah khuatir. Timba ilmu pada landasan yang betul. Jangan belajar dengan google. Belajar dengan berguru lebih afdhal. Gituuuu... Yang penting, cari guru yang betul. Bukan guru seperti ketam yang mengajar anaknya berjalan. Ada Program terbaru dari Richworks yang bakal berlangsung pada bulan Ogos nanti tau! Dah ramai yang menyertai program/seminar/bengkel dibawah kelolaan Richworks. 


Artis-artis pun ikut serta. Kalau nak tahu apa menariknya program yang dianjurkan oleh Richworks sehingga mampu menarik ramai orang mengikutinya, korang kena rasaninya sendiri. Kata mereka, cuba sekali, nak lagi. Hah! Maksudnya, memang bestlah tu. Masakan mereka nak repeat pergi seminar kalau tak best? Paling best, dapat bergaul dengan lebih ramai orang yang positif dan bersemangat untuk menjadi lebih baik. Makanya, kita akan dapat tempias aura positif mereka. Tentu kita jadi lebih yakin dan bersemangat.




Richworks International Sdn Bhd  telah melancarkan program baru NAK UBAH HIDUP 2019 – KUASAI POTENSI DIRI, KEWANGAN DAN BISNES secara Live Event pada 30 Ogos hingga 1 September 2019 di Setia City Convention Center (SCCC). Setelah 11 tahun ditubuhkan, lebih 700,000 peserta telah hadir ke program yang dianjurkan oleh RichWorks. Rata-rata mereka mengatakan bahawa potensi diri mereka meningkat apabila menyertai program ini sekaligus dapat mengenali lebih ramai rakan baru.






"Ramai di luar sana merasai bahang daripada tekanan ekonomi dan saya melihat ia semakin mencabar terutama buat mereka yang berpendapatan tetap, rendah atau sederhana dan golongan yang tidak bekerja, ditambah dengan kesan peningaktan harga barang dan kesan daripada kenaikan kos barangan dari luar negara disebabkan nilai tukaran ringgit yang lemah buat masa ini"



Azizan berkata, beliau sebagai individu mungkin tidak mampu mengubah ekonomi dunia tetapi melalui platform program ini yang merupakan inisiatifnya dipercayai dapat membantu lebih ramai orang, terutamanya Melayu untuk memperkasakan diri dan bangsa dengan ilmu dan formula untuk melonjakkan keupayaan diri.



Sehingga hari ini, Azizan Osman sebagai Master Coach RichWorks telah berjaya melahirkan ramai usahawan jutawan dan banyak menyumbang kepada perkembangan dan kemajuan bidang keusahawanan di negara ini, antaranya kemajuan anak-anak bangsa dengan rekod peningkatan pencapaian usahawan melalui program bisnes dan pemasaran hanya dalam tempoh seawal 3 bulan hingga 18 bulan.





"Mungkin tidak semua akan menghargai perkongsian ilmu bernilai ini tetapi mudah-mudahan ia dapat membantu mereka yang komitef dan perlukan bimbingan daripada ilmu dan pengalaman saya selama ini untuk membina kehidupan dan tahap kewangan yang luar biasa, InsyaAllah."




"Selain dari itu, jika sebelum ini Richworks adalah sinonim dengan Program Instensif Magnet Kekayaan & Kejayaan (IMKK) yang telah berakhir pada bulan November 2018, kami yakin isi kandungan. Program Nak Ubah Hidup ini akam 10 kali lebih berimpak dari Program IMKK kerana program baru ini dapat  membuka peluang kepada lebih ramai rakyat Malaysia untuk memahami pontensi sebenar diri mereka melalui ilmu serta pengalaman dan kesilapan saya untuk mereka mengubah dan memperbaiki diri, hidup dan tahap keewangan mereka menjadi luar biasa" kata Azizan lagi.



Jom! Sertai program ini. Pendaftaran dibuka sekarang! 
Maklumat lanjut Program Nak Ubah Hidup:



Pendaftaran
www.nakubahhidup.com

No Tel

1 300 84 2424

Website

Facebook

Instagram

Twitter

Youtube
Email
inquiries@richworks.com.my

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.