27 October 2014

Pemenang GA by Ardinihumaira - Bawal AJ Macaroon menjadi milik korang



Assalamualaikum



hai koranggg ^__^ hari ni dni nak inform pemenang yang berjaya meneka dengan tepat harga tudung yang dni pakai kat entry ni ----> TEKAN SINI. kebetulan, dua orang yang teka dengan tepat. sepatutnya selai tu dni punya tapi dan dua-dua nak macaroon maka dni korbankan jelah yang dni punya tu. heehe... Insyaa Allah jika kita bahagiakan orang lain, Allah berikan ganjaran yang setimpal dengan kebahagiaan orang tu pada kita. 





  
aidijuma by Datin Norjuma


ok, alkisah tudung tu asalnya dni berkenan sangat lepas tengok Datin Norjuma, founder tudung bawal terlarisss masa kini aidiJuma pakai.pastu bila dni google, tak ada yang jual pun. macam susah sangatlah nak dapat. tak tau nak beli kat mana. kat website pun tak ada yang ni. dni kenan sebijik kaler ni. walaupun ada warna lain untuk design ni jadi tak rasa nak beli langsung. angau kat kaler tudung purple biru dengan black stripes tu. last-last terjumpalah satu FB Page jual. harga dia murah sikit drp kat website aJ. teruslaaa rambang mata. nak beli terus. setel payment segala, baru paam. oh ni bukan original aJ. inspired je.



masa tu still lagi tak paham and belum kena virus aJ fever. cuma dah nak start engine dah mengusha usaha gak cari design mana lagi by aJ. terus hendap punya hendap terjumpalah satu group FB untuk fan aJ. wahhhh maka sah dah la tudung dni beli tu tak ori. borong sekodi, RM10 selai tak termasuk pos. ori punya RM59! kemain kau beza harganya kan?terus masa tu yang tak berapa nak gilos dengan aj beli yang tak ori je. -___-" kualiti kain dia memang langit dengan bum la. lebar saiz tudung pun tak sama. so, korang-korang better beli yang ori tau. memandangkan sekarang harga aj semua mampu milik InsyaaAllah takya duk buat koje beli yang tak ori.


ituelah al-kisah tudung tu. maka dengan ini dni umumkan dua orang pemenang yang meneka dengan tepat harga tudung tu ialah:






yeayyy! pandainyeee korang ^__^
jadi, tudung kat bawah ni akan jadi milik korang. nanti dni contact korang tru emel ya... tahniah!



WL Macaroon

terima kasih dni ucapkan kepada semua yang sudi memeriahkan GA yang dni anjurkan ni. sempena besday yang ke-28 pada hari ini, dni berjaya gak update blog yang agak lama terabai dengan cerita merapu meraban ;p hepi okay! buat benda kita suka opkos la hepi... eeeheeehe. insyaaAllah dni akan buat GA lagi untuk korang. kasi tudung aJ gak. stay tiunggg ye!

13 comments:

  1. Happy birthday kak! Terlepas tudung tu. Kiranya kawan IM beli harga mahal drpd sepatutnya :p

    ReplyDelete
  2. HB Dini.. semoga sentiasa di bawah perlindungan dan redha Allah swt

    ReplyDelete
  3. terima kasih memilih saya sebagai pemenang

    ReplyDelete
  4. tahniah buat korang yang berjaya...
    saya terlepas pandang ler...

    ReplyDelete
  5. Yeay! Tak sangka betul pulak tekaan Arol. :D

    ReplyDelete
  6. hi... terimakasih infonya... cara berkerudung yang baik... kunbalya... daftar wifi if

    ReplyDelete
  7. Hi, saya sangat menyukai blog anda! ZALORA Malaysia kini sedang mencari blogger yang berbakat, dan saya tertanya adakah anda berminat untuk satu kolaborasi blog bersama kami. Anda boleh hubungi saya di izz.latif@zalora.com.my jika anda berminat dengan tawaran ini dan saya akan berikan segala butiran di sana. Harap dapat balasan emel anda secepat yang mungkin!

    ReplyDelete
  8. Haii.. Cakk.. Done Follow sini no. 3095
    Salam kenalan.. Sudilah kiranya follow me back,
    boleh kita saling kunjung mengunjung pasni..

    Official Blog :
    http://tengkubutang.blogspot.com/

    Catlover Blog :
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. tahniah pada yg menang.. follow sini.heeh

    ReplyDelete
  10. Hi, saya sangat menyukai blog anda! ZALORA Malaysia kini sedang mencari blogger yang berbakat, dan saya tertanya adakah anda berminat untuk satu kolaborasi blog bersama kami. Anda boleh hubungi saya di izz.latif@my.zalora.com jika anda berminat dengan tawaran ini dan saya akan berikan segala butiran di sana. Harap dapat balasan emel anda secepat yang mungkin!

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. TAHNIAH KEPADA PEMENANG.. DAPAT TUDUNG BEST TU

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.