19 December 2019

Azyma Care | Clay Body Wash berkesan untuk penyelesaian masalah bau badan



Biasanya kita dengar mengenai kandungan tanah liat dalam produk masker je kan? Selalu jugalah Dini beli masker berasaskan tanah liat. Rasa sejuk je pada kulit, lembap dan bersih. Tapi yang ini berbeza tau! Produk keluaran Azyma Care ni merupakan mandian yang berasaskan tanah liat yang premium jenis Kaolin.

Kaolin Clay / tanah liat kaolin sangat terkenal dengan kemampuan detoksifikasi dan menghilangkan bau pada badan. (Boleh buat carian mengenai Kaolin Clay dengan lebih lanjut). Malah, produk luar negara khususnya banyak menggunakan tanah liat Kaolin bagi produk yang berasaskan tanah liat. Maksudnya, tanah liat jenis Kaolin ni sangatlah bermutu tinggi.



Haaa... yang paling penting, Clay Body Wash dari Azyma Care merupakan produk Muslim tempatan yang diiktiraf Halal oleh Jakim dan diiktiraf oleh GMP, ISO dan US FDA. Keistimewaan Azyma Care Clay Body Wash ini adalah:

  • bebas bahan kimia (paraben, sles, pewarna tiruan)
  • sesuai untuk kegunaan seisi keluarga (2tahun ke atas)
  • sesuai bagi menghilangkan masalah bau badan
  • sesuai bagi merawat kegatalan kulit/ ruam/ jerawat/ kudis/ kuat berpeluh
  • merawat ekzema
  • boleh dijadikan sebagai syampu
  • melembapkan kulit






Dini sendiri dah cuba Clay Body Wash ni. Bila siap mandi je rasa segar dengan haruman citrus dari Azyma Care. 



Sebtol Clay Body Wash berharga RM68 untuk 300ml. Bagi para pembaca sekalian yang berminat untuk mencuba keberkesanan Azyma Care Clay Body Wash bolehlah hubungi no telefon di bawah untuk membuat pesanan. Sekarang ada promosi istimewa tau, belian dua botol mandian ini dengan harga RM100 sahaja. Mahal? Mestilah tidak. Bandingkan harga mandian/ produk lain yang berasaskan Kaolin Clay barulah boleh dapat jawapannya. Selamat mencuba ^___^



Maklumat lanjut hubungi
 +6019 776 0647/ +603 6732 0647

atau layari

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.