28 May 2020

20% CASHBACK DENGAN MAYBANK QRPAY HANYA DI PGMALL

20% CASHBACK DENGAN MAYBANK QRPAY HANYA DI PGMALL | Wow! Nampak je perkataan cashback terus rasa best sangat, kan? Dini bila nampak je cashback, akan cuba manfaatkan sebaiknya. Tak nak lepaskan peluang. Mana tidaknya, bila kita berbelanja, kita akan dapat pulangan pula. Macam diupah untuk membeli gitu, kan? Alahai bestnya... Jadi personal shopper untuk diri sendiri.


CARA DAPATKAN CASHBACK

Sebelum Syawal hari tu banyak bungkusan yang terkandas tak sempat sampai sebelum raya. Tak mengapa. Itu semua barang yang dibeli untuk sambutan hari raya, kan? Raya kan sebulan. Masih boleh berbelanja untuk raya lagi tau. Atau nak beli barang keperluan rumah ke... Nak deko-deko rumah ke... Lepas ni courier akan beroperasi semula seperti biasa. Akan mula hantar barangan-barang yang telah dipesan ke pintu rumah kita.

Jadi, nak dapatkan 20% cashback ni senang sahaja. Gunakan MAYBANK QRPAY apabila berbelanja di platform membeli-belah PG MALL mulai 4Mei - 26Jun 2020.



PLATFORM DIPERCAYAI



PG MALL merupakan platform e-dagang No 1 tempatan terkemuka yang ditubuhkan pada tahun 2017 dan tersenarai pada tangga yang ke-3 di antara platform-platform e-dagang bahkan dipercayai di Malaysia. 


Terdapat pelbagai barangan yang didagangkan di PG MALL. Antaranya barangan kecantikan, keperluan rumah, barangan runcit, pakaian, aksesori kereta, hobi, dan pelbagai lagi. Pendek kata, semua yang kita cari pasti ada di platform PG MALL. Orang putih kata ALL IN ONE. 





REFERRAL LINK

Bukan itu sahaja! Program cashback ini juga kita akan dapat melaui referral link yang digunakan oleh rakan-rakan yang mendaftar dan membeli-belah di PG MALL melalui link kita. Setiap pendaftaran melalui link kita layak untuk dapat cashback sebanyak 3.5%. Kawan kita shopping pun kita dapat cashback. Haish! Terlajak best ni!

Untuk dapatkan referral link, mudah saja.

Daftar akaun di PG MALL dan kongsikan link kita sama ada di whatsapp/ facebook/ messanger/ sms/ telegram/ atau email .


KONGSI KEUNTUNGAN

Inilah konsep yang dijalankan oleh PG MALL iaitu Consumerchant yang mana pihak pembeli dan pihak PG MALL akan sama-sama berkongsi berkeuntungan. Walaubagaimanapun, pihak pembeli iaitu kita tidak perlu mengeluarkan sebarang modal bagi memperolehi keuntungan tersebut (cashback). Bagi mendapat keuntungan yang disediakan oleh pihak PG MALL kita hanya perlu membeli-belah, kongsikan link kita kepada umum, dan dapatkan pulangan. Semakin ramai mendaftar menggunakan link kita, semakin banyaklah pulangan yang kita bakal perolehi.


Jom mendaftar dan membeli-belah di PG MALL sekarang.








8 comments:

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.